2010. szeptember 9., csütörtök

Kósza és Frodó - folytatásos teleregény

Ma megint együtt szaladozhattak kicsit, mert Frodó faxolt Kószának ketrecen keresztül! :)  Ketrecen kívül persze már nem folytatta, átvert a dög!  :)

Egy ideig folyt a "hozzáérek a hátadhoz és meglátjuk hogy reagálsz" játék, de Frodóka volt a kezdeményezőbb, egyszer-kétszer Kósza is próbálkozott, de ilyenkor Frodó megpördült párszor.

Aztán átváltottak a kiszorítós játékra, ami már nem tűnt annyira játéknak nekem, összeérintették a bajszukat, és szorosan egymás mellé álltak, toporogtak-csoszogtak, és forogtak, viszont már nem fogkocogtak és vartyogtak, mint addig.

Aztán hirtelen visító gombóccá váltak, de csak nem engedte el egyik sem a másikat, kiabálhattam/tapsolhattam hiába. Végül Kósza megvert seregei vonultak vissza a ketrecbe először, de vérig volt sértve, átvitt értelemben is, meg szó szerint is. Még egy percig panaszosan csipogott, aztán kerekezni ment. Sántítani nem sántított, de a jobb mellső lábfején van egy kis vér. Fájhat a jobb hátsó lábacskája is, mert még soha nem szorult be a kerékbe, de most úgy ugrott ki, hogy beakadt neki, és egyedül nem sikertült kiszabadítania. Óvatosan benyúltam, végigcirógattam, és kiemeltem volna, de akkorát belémharapott, hogy hallottam a husim sercenését.. :( Viszont valószínűleg elmozdíthattam picit, mert így már ügyesen kiakasztotta magát a kerékből. :)

Frodón nem láttam vérnyomokat, a szőre neki a nyakán volt borzos kicsit jobb oldalt.

Újra be kellett kötni az ujjam, pedig még Kósza régi harapását is érzem.. :-S


Nem tudom ilyenkor Kósza elkönyvelte-e a vereségét, és hagyja majd Frodót főnökként közelíteni, vagy ellenkezőleg: eleve feni majd a fogait a következő találkozásukra??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése