2010. szeptember 10., péntek

Frodó és Kósza - és a teleregény folytatódik

Kósza azóta is minden alkalmat megragad, hogy fogat kocogtasson Frodóra. Amikor belépek a szobájukba, általában mindketten a függőágyukban heverésznek. Ha teszek-veszek-matatok, Frodóka megjelenik a kecó sarkánál, és olyan édesen néz, picit félrebillentett buksival, hogy muszáj megsimogatnom. :) Ő persze hagyja, tartja a tokáját, emeli a lábikáját, mutatja, hol vakarjam, és időről időre viszonozza is a kedveskedésemet egy-egy degupuszival (finom kézrágicsálás, haripdálás). Ekkor megjelenik Kósza is, és elkezd fogat kocogtatni pontosan Frodó alatt, két lábra ágaskodva, és rágja a rácsot. Ő is hagyja, hogy megsimizzem, de ritkán olyan kéjenc, mint Frodóka. Ha Frodó elmozdul, vag szalad egy kört, Kósza is követi, ahol Frodó megáll, ott megáll Kósza is, és felfelé szimatolva kocogtatja-csikorgatja a fogát.
(Mellesleg elég nehéz megállapítani, hogy épp melyik kocogtatja a fogát, de egy kis gyakorlással már a hangról lehet tudni, nem beszélve a bajuszmozgásról, és utána az ásításról. Ugyanis fogat kocogtatni nagyon megerőltető feladat, utána el kell lazítani az állkapocs izmait, hogy lehessen előlről kezdeni a fogkocc-produkciót! :)  )
Persze mostanában már Frodó is visszabeszél, és kánonban kocogtatnak..

Ma Frodót a főnökjelöltet elvittem egy alázat-ébresztő tanulmányútra a tesójához és Mukihoz. Ott döbbentem le, hogy SamuTöpi MEKKORA!!! Igen, kövér disznó, karácsonyra kapnak mégegy kereket, de a nagyobbat, a 32(valahány)centiset. Szóval vártam a naaaagy testvéri összecsicsergést, de nem jöve.. Hagytam Frodót szaladgálni egy kicsit a ketreces szobában, feldzsalt a ketrecre is, de ez nagyon nem tetszett az "öregfiúknak", veszekedtek rá hangosan. Ezután aludt Frodókám egy órácskát a mellényemben. :)
Míg takarítottam a nagyok ketrecét, megtalálták Frodó kis műanyagketrecét, és megpróbáltak bejutni hozzá a fém tetőrácson keresztül. A rács nagyon sűrű volt, azt hittem nem lehet gond, de megkaphatták Frodó egyik lábujját, mert picit vérzett neki (3 pici maszatos lábnyomot találtam a neki berakott zsepin), és utána egymásnak ugrottak (Muki és SamuTöpi), úgyhogy einstandoltam tőlük a kisketrecet Frodóval együtt, és hazajöttünk.

Hazajőve titokban azt reméltem kitörő örömmel fogadják majd rég nem látott ellenségüket, Frodó a nála gyengébb degut, Kósza a fél napig nem látottat, de megint csalódnom kellett. Ma sem futtatom őket együtt, Frodónak úgyis kemény napja volt, hadd pihenjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése