2010. május 21., péntek

Gyors összegzés

Deguclik köszönik szépen imádták a fehérakác-virágot! Nem tudom Mikk hogy szárítja, de nekem papírdobozba kellett tennem, mert teljesen szétestek a virágfürtök. Nyuszkó is kapott kóstolót persze, de ő eddig bármit beburkolt sec-perc alatt. Zölden megeszi a kertünket borító tarackot is, de szárítva nem nyúl hozzá. Azt hittem pedig imádni fogja, merthogy jó erős szára van, és ropogós, de nem. Most a nagy esők miatt hozzá kellett nyúlnom a degucliknak télire szárított fűhöz, Nyuszkó ette, de majd rakok még el őszig. Vetettem nekik a kertbe lucernát, már ki is csírázott, szárítva ez is feldobja majd egy kicsit az egyhangú téli étrendjüket.

Nyuszkó tegnap kóstolta az oregánót, de utána rendkívüli intenzitással mosakodni kezdett. Picit abbahagyta, bekapta az otthagyott oregánó másik felét, majd folytatta a szédült mosakodást. Pár órával később már okosodott, Boró is adott neki egy levélke oregánót, de már hozzá sem nyúlt.

Egy hozzáértő 3-3,5 hónaposnak tippelte Nyuszkót a képek alapján, remélem ez helyesnek bizonyul majd. Addigis Nyuszkó szülinapját Január végén fogjuk ünnepelni.

Deguclik ketrecét ellepték a hangyák!!!!! Teljesen megértem őket, szuper kégli, koszt-kvártély ingyen, tán még a degukat sem zavarja az ottlétük, de engem igen. Nem tudom milyen hangyairtóval irtsam ki a kecó közelében lévő hangyabolyt, hogy a deguclikat ne károsítsam vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése