2010. április 2., péntek

Kettecskén

Amíg te eszel, addig én tekerek - mondta Muki,


és most én is eszem egy kicsit,


csak hogy legyen elég energiám és utolérjelek fogócskában.


Ezután jólesik egy kicsit pihenni a napon.


Ugye olyanok vagyunk, mint két (húsvéti szőrös) tojás?
Én a bal oldali vagyok, picit nagyobb és hurkásabb...


Friss zöld után jön a magrágcsa, társaságban finomabb!


Na, ki tudja, melyik vagyok én, és melyik SamuTöpi?


No jó, elárulom, Töpi pihen, én meg felfedezek. 
Jéé, gazdi rakott be csipkebogyóóóót!


Nyami-nyami... 
SamuTöpi meg jól lemarad erről, hiába hívtam, nem jön..


Nna, itt vagyok drága STöpikém.


Összebújunk itt is, ott is. :):)

1 megjegyzés:

  1. Ebben a blogbejegyzésben a képek az eredeti sorrendben kerültek feltöltésre, a történet nem légből kapott, a szereplők valósak. :D

    VálaszTörlés