2012. január 30., hétfő

Samu-Töpike költözik...

..legalábbis ő úgy gondolja..

Már többször "hangot" adott véleményének, miszerint a kecó ódivatú, uncsi, állandó átalakítást, de legesleginkább azonnali renoválást igényel. Szitává rágott egy függönyt, gyors egymásutánban három függőágyat, és mindig első volt, amikor elhagyhatta a kecót.

Mostanában mellényben "pulcsizunk". A mellény ugyanolyan thermo anyagú, és hasonló kék árnyalatú, mint a mostani függőágyuk. El is kezdte rágcsálni a cipzárnál, de nem hagytam. Kicsit magára szabta volna a hónalj-kivágásnál, de ezt sem hagytam. 10 percig rohangált ki-be, meg körbe a (mai séta hat szivarkát eredményezett), amikor kiugrott a szénatartóra, és nagyon kapart, ásott.. Nna, itt megijedtem picit, mert a szájába vett egy nagy csomó szénát, és elkezdett vele izgatottan járkálni. Hogy magyarázom majd el neki, hogy a mellényembe nem lehet ilyen egyszerűen beköltözni?? De úgy tűnt, rájött, hogy egy kicsit lakhatóbbá lehet azért tenni a függőágyát, amíg újrarendezi gazdi a ketrecet. Pfű, ezt most megúsztam, de már kértem vidékről nyírfatörzseket, fűzfatörzs-szeleteket, hogy kedvére tegyek a kis ketreclakóknak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése